czwartek, 18 września 2014

Parę Słów o Horrorze "Lustra"

Film "Lustra"  opowiada o mężczyźnie , który zaczyna nową pracę jako stróż w niefunkcjonujący domu handlowym. Już pierwszego dnia zaczynają dziać się dziwne rzeczy związane z tytułowymi lustrami. Horror jest mało straszny. ( O wiele bardziej boję się filmów z duchami). Minimalnie przypomina mi "Koszmar z ulicy Wiązów" z 2010 roku. Wystąpiła w "Lustrach"  jedna dość drastyczna scena podczas, której z obrzydzenia krwią zasłoniłam oczy. Zakończenie jest zaskakujące. Nie spodziewałam się takiego obrotu sprawy. Jestem też pełna podziwu reżyserowi, gdyż kręcenie z taką ilością luster musiało być wyzwaniem. Czy podobał mi się ten horror? Nie był aż tak przerażający, abym bała się własnego odbicia, ale nie żałuję czasu, który przeznaczyłam na ten film.

Oto dwie sceny i plakat:








2 komentarze:

  1. A mi się strasznie podobał i razem z koleżanką się baliśmy! Świetny!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/09/animal.html

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny filmlubie go
    pytalas o obserwacje ja już teraz ty
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń