poniedziałek, 22 września 2014

Parę Słów o horrorze "The Ring" (wersja amerykańska)

Film opowiada o Rachel Keller, dziennikarce  z Seattle,która dowiaduje się o kasecie wideo, której obejrzenie rzekomo ma doprowadzić do śmierci. Sceptycznie nastawiona Rachel odnajduje kasetę i ogląda ją. Kiedy film się kończy, dzwoni telefon. Przerażający głos w słuchawce oznajmia, że zostało jej jeszcze siedem dni życia. Teraz Rachel skłonna jest uwierzyć. Stara się zrobić wszystko, aby odkryć tajemnicę taśmy i przeżyć. Motywacji dodaje jej fakt, że z taśmą zaznajomili się także jej syn oraz długoletni przyjaciel będący jednocześnie ojcem jej syna, Aidana. The Ring jest niezłym horrorem. No, nie powiem, jest straszny. Trochę detektywistyczny przez , co ma inny charakter. Nie jest bezsensowną rzeźnią. Ma dość ciekawą fabułę. Trzyma w napięciu. Kibicowałam do końca głównym bohaterom, aby przeżyli. Zakończenie znowu zaskakuje. Chyba nigdy nie obejrzę filmu z kasety video. The Ring warto obejrzeć. Mi się szczerze podobał.

A oto dwie scenki:









5 komentarzy:

  1. Nie za bardzo przepadam za horrorami ;))
    Również obserwuję.
    http://auf-wiederschauen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Horrory to nie moja bajka, ale obserwuję bloga i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Omg ja się max boje takich rzeczy :O

    Mogłabyś poklikać u mnie w linki w nowym poście? Byłabym bardzo wdzięczna : http://karloseek.blogspot.com/2014/09/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię horrory i to bardzo, a to był jeden z pierwszych jakie oglądałam ^^
    obserwuje i liczę na rewanż :)
    kajaczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten Horror jakoś nie przypadł mi do gustu tak samo jak jego kontynuacja.
    Po raz pierwszy stykam się z blogiem o takiej tematyce :)
    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń