wtorek, 14 października 2014

Odnośnie do posta : "Japońskie legendy miejskie", a dokładniej punkt 5.


Piekło Tomino to wiersz, który zabija każdego, kto przeczyta go na głos.... tu jest ten post

Znalazłam ten wiersz przetłumaczony na język polski, nie jest jednak pewne czy przeczytanie go głośno w języku polskim równie przyniesie efekt. Czytacie to na własne ryzyko. (ja nie próbowałam)

Starsza siostra rzygnęła krwią
Młodsza pluła ogniem
Słodki Tomino wypluł drogocenne kamienie
Tomino umarł samotnie i spadł do piekła
Piekło, ciemność, tu nie ma kwiatów
Czy to starsza siostra łka?
Liczba czerwonych pręg budzi niepokój
Łkanie, uderzanie, tłuczenie
Nie można zawrócić ze ścieżki do wiecznego piekła
Błaganie o przewodnika do piekielnych ciemności
Od złotej owcy, od słowika
Ile zostało w skórzanej torbie
Przygotowania do niekończącej się podróży do piekła
W lasach i dolinach jest wiosna
Siedem zakrętów w ciemność doliny piekielnej
W klatce słowik, w wózku owca
W oczach słodkiego Tomina tylko łzy
Płacz, słowik, dla drzew, dla deszczu
Wypowiedzenie miłości dla twojej siostry
Echa twego płaczu niosą się przez piekło
A ogniście czerwone kwiaty kwitną
Przez siedem gór i dolinę piekielną
Słodki Tomino podróżuje samotnie
Aby powitać cię w piekle
Migotanie kolców iglanej góry
Zrób świeże nakłucia w ciele
To znak dla słodkiego Tomino

Tak brzmi w oryginale: (autor nie powiedział tego własnymi słowami, użył programu coś tego typu jak IVONA): 

7 komentarzy:

  1. Szczerze mowiąc przeraza mnie troche to nagranie :O\
    Kochana dziekuje za ten mily komentarz :) Ooo tak Naurto było kiedys hitem :D

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. woooooow, super post ;D

    Może obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O jeju ! BArdzo mnie wystraszyłaś :c
    Ale świetny post!

    http://sohunex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie przeczytałam. Jestem jedną z tych, którzy wierzą w takie rzeczy cx
    Masz bardzo fajny blog :3 Obserwuję i będę odwiedzać C;

    http://tokiowwielkiejbrytanii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytanie nie w myślach raczej się nie liczy, a nagranie jest straszne.
    Super blog ! I ten dreszczyk strachu.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie bede spac chyba :D strasznie boje sie takich rzeczy :)
    a u mnie wygraj jeden z 3 sweterkow bedzie mi milo jesli wezmiesz udzial
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/wygraj-jeden-z-3-swetrow.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny wiersz ;).

    world-chinese-rat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń