niedziela, 12 października 2014

Parę Słów o Horrorze "Annabelle"

Film opowiada o Mia'i , która otrzymuje od męża starodawną lalkę, która po napadzie na ich dom zostaje opętana przez okultystów i terroryzuje małżeństwo.
Udałam się na owy horror do kina z grupką koleżanek ( wśród nich była druga właścicielka bloga). Oczywiście nie byłam zbytnio skupiona na filmie ze względu na towarzystwo, ale postaram się cokolwiek napisać.
Spodziewałam się jakiegoś większego powiązania z "Obecnością" , niestety zawiodłam się. W "Annabelle" zaistniało parę strasznych scenek , ściągniętych jakby z innych horrorów , przy których krzyknęłam z przerażenia. Muszę przyznać , że wiele sytuacji było do przewidzenia i ten film moim zdaniem nic nowego nie wnosi do gatunku filmowego - horror. Nie podobało mi się zakończenie tak jak moim koleżankom. Aczkolwiek trzyma w napięciu i czeka się w lęku , co się dalej wydarzy. Gra aktorska też była w porządku. Ogólnie w jakimś stopniu mi się podobał , ale "Obecność" jak dla mnie jest lepsza.  

Oto parę scenek: 










9 komentarzy:

  1. Też byłam na tym w kinie :) fabuła całkiem w porządku ale film przewidywalny do bólu, nie było chyba takiego momentu, który by mnie zaskoczył (standardowo - przyciszona muzyka i nagle BUM - straszny moment). Zdecydowanie nie przebije 'Obecności' ale nie żałuję, że poszłam na to do kina :).
    Ps. Ciekawy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog
    http://lalitax3.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post. Nie byłam jeszcze na tym filmie ale chętnie wezmę na niego moją siostrę, bo ona strasznie boi się horrorów, więc przynajmniej na niej zrobi to jakieś wrażenie.

    Pozdrawiam,
    ~ Ginna

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam na to iść , ale po przeczytaniu tego co napisalas chyba zrezygnuje. Ogolnie uwielbiam horrory dlatego jestem dosyc wymagająca. Horror ma byc straszny i nie do przewidzenia! :)
    Obserwuje wiec twojego bloga!
    Zapraszam cie kochana do siebie i oceniania moich zdjec amatorskich ;3
    Mam nadzieje ze jak juz wejdziesz to zostaniesz ze mna na dluzej :)

    buziaki ;*

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tym filmie kilkukrotnie ale jednak nie zdecyduje się na niego pójść :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się muzyka na Twoim blogu, recenzje filmów są fajne i przyjemne. Pierwszy raz spotykam się z blogiem na którym są recenzje horrorów.

    http://pozytywnie-nakreceni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Annabelle ! Myślałam,żeby obejrzeć film. Ciekawy był ? :) A co do bloga - GENIALNY ! Zakochałam się w nim ;) No i wielki plus za muzykę :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ciekawy hmm, nie bardzo, większość zerżnięte z innych horrorów i zdarzenia były przewidywalne. Ale jeśli jest się fanem horrorów. To polecam obejrzeć. ;p Dzięki i pozdrawiam.

      Usuń
  8. Byłam na nim. Poszłam na to ze względu, że ma jakiś związek z obecnością i tak jak wspomniałaś, mało było powiązania z obecnością. ;/

    OdpowiedzUsuń