piątek, 3 października 2014

Parę Słów o Horrorze "Sinister"

Film opowiada o autorze powieści kryminalnych , który po przeprowadzce znajduje na strychu projektor ze starymi taśmami. Oglądając materiały, odkrywa szokującą prawdę o nowym domu i jego poprzednich mieszkańcach. Sinister jest detektywistycznym horrorem. Kojarzy mi się trochę przez te kasety video z The Ring , lecz to zupełnie inne filmy.Trzyma non-stop w napięciu, aż dreszcze przechodzą po ciele. Nie nudziłam się podczas oglądania. Aczkolwiek koniec da się przewidzieć, a ja lubię zwroty akcji. Amerykańskie produkcje zawsze są przewidywalne. Chociaż muszę przyznać, że fabuła nie została do końca wyjaśniona i film zostawił mnie z pytaniami. Mi się film średnio podobał. Chyba sięgnę po horror japońskiej produkcji.

Oto parę scenek: 









  

4 komentarze:

  1. Z tych scenek wygląda przerażająco xD Myślę jednak że w tę sobotę oglądnę go z moimi przyjaciółkami :) kiedy będę u nich nocować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden z horrorów, przy którym się śmiałam.
    Oglądałam go kilka miesięcy temu, ale nadal czuję ten zawód z nim związany.
    Sądziłam, że będzie lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie podobała mi się jego fabuła i pomysł związany z tymi morderstwami:) Jedynie scenki z kaset wydawały się być straszne(choć nie wszystkie). Tak jak wspomniałaś był bardzo przewidywalny,ale jednak mi się podobał:)
    http://0czykota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń