środa, 15 października 2014

Teksty, po których masz dreszcze.

#1.

Układam dziecko do snu, a ono mówi do mnie: "Tato, zobacz, czy nie ma potworów pod łóżkiem..." Zaglądam pod łózko, żeby go uspokoić i widzę... moje dziecko, które patrzy na mnie przerażonym wzrokiem i szepcze trzęsąc się ze strachu: "W moim łóżku leży ktoś obcy".



Evil Dead Horror Movie animated GIF


#2.

Obudził mnie odgłos stukania w szybę. Najpierw pomyślałem, że ktoś puka w moje okno, ale po chwili znów usłyszałem stukanie... dobiegające z lustra.


Horror Horror Movie animated GIF



#3.
Za nic nie mogła zrozumieć, dlaczego rzuca dwa cienie. Przecież w pokoju była tylko jedna lampa.



A Nightmare On Elm Street Black And White animated GIF




#4.

Uśmiechnięta twarz wpatrywała się we mnie przez okno mojego pokoju. Mieszkam na dziesiątym piętrze.


Creepy Ghost animated GIF


#5.

Rano odkryłem w swoim telefonie zdjęcie przedstawiające mnie śpiącego. Mieszkam sam.



Horror Horror Movie animated GIF



#6.

Widziałem, jak moje lustrzane odbicie mruga do mnie.


Horror Movie Sharni Vinson animated GIF


#7.

Zapytała mnie, dlaczego tak ciężko westchnąłem. Ale ja nie wzdychałem.


1974 Horror Movie animated GIF


#8.

Wracasz do domu po ciężkim dniu i marzysz o odpoczynku w samotności. Po omacku szukasz włącznika światła i natrafiasz na czyjąś rękę.




Horror Horror Film animated GIF


#9.
Moja córka zawsze płacze i krzyczy w środku nocy. Odwiedziłem jej grób i poprosiłem, by przestała, ale to nie pomogło.



Esther Horror Movie animated GIF


#10.


Zaczynasz zasypiać, gdy nagle słyszysz jak ktoś szepcze twoje imię. A przecież mieszkasz sam.


28 Days Later Cillian Murphy animated GIF



#11.

Żona obudziła mnie zeszłej nocy i powiedziała, że w domu jest włamywacz. Zamordowano ją dwa lata temu.



Black And White Creepy animated GIF


#12.


Ostatni człowiek na świecie siedział w pokoju. Nagle ktoś zapukał do drzwi.



A Nightmare On Elm Street Black And White animated GIF


#13.



Mama zawołała mnie z kuchni. Po drodze usłyszałem jej głos z pokoju: "Nie idź tam, ja też to słyszałam".

Butterface Daniel Radcliffe animated GIF
#14.



Wracam do domu, a mama z kuchni woła: "Obiad na stole!". W tym momencie dostaje SMS od mamy: "Będę późno. Odgrzej sobie coś".



#15.


Myślałem, że mój kot ma problemy ze wzrokiem, bo nigdy nie może go skupić, gdy na mnie patrzy. Teraz zrozumiałem, że ona patrzy na coś, za moimi plecami.


Black And Write Horror animated GIF

Śmiać się czy bać? Przytrafiło wam się coś ? :D Bo mi osobiście, 10.
Gify > tu
joemonster.org

5 komentarzy:

  1. Ja przeczytałam tylko trzy pierwsze xD Wstyd i hańba mi ><

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko, ja bym się bała
    Pozdrawiam Kira i jej pani:*
    Zapraszam na bloga kira-owczarek-niemiecki.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi nic się nie przytrafiło :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemna muzyka i ładny wygląd bloga. Najbardziej spodobała mi się sytuacja #9. Będę wpadać

    http://tommorow-is-beautifull-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń