środa, 17 grudnia 2014

Liebster Blog Award

Bardzo dziękujemy za nominację od Kasi Kate kasia-kate1.blogspot.co.uk .
Są po dwie odpowiedzi, gdyż dwie dziewczyny prowadzą tego bloga.

ZASADY :

,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”


1. Czy jest cos czego zalujesz ?

Iga Ramirez:
Tak, że nie urodziłam się w latach 70.
oTTo Fregrence:
Tak, że kupiłam konto premium w Minecrafcie.

2. Co sklonilo Cie do zalozenia bloga ?

Iga Ramirez:
Twoja stara.
oTTo Fregrence:
Pani od religii.

3. Jaki jest Twoj ulubiony serial ?

Iga Ramirez:
Czarodziejki i Dr House



oTTo Fregrence:
Breaking Bad, Inna , Faking It




4. Jakiego rodzaju blogi lubisz czytac najbardziej ?

Iga Ramirez:
Dramione



oTTo Fregrence:
Blogi typu Banshee

5. Masz swojego ulubionego youtuber'a ? Kto to taki ?

Iga Ramirez:
Z dupy
oTTo Fregrence:
Żiżej, Naruciak, Nitro, Biedny Ciastko



6. Skad czerpiesz pomysly na pisanie postow ?

Iga Ramirez:
Z dupy
oTTo Fregrence:
Z fabuły filmów.

7. Cieszysz sie z nadchodzacych Swiat ?

Iga Ramirez:
Tak. Cieszę się z prezentów. Jestem materialistką.
oTTo Fregrence:
Nie, tylko z wolnego i prezentów.

8. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku ? Dlaczego ta ?

Iga Ramirez:
Wakacje, bo śnieg.
oTTo Fregrence:
Wiosna, bo nie jesień.

9. Jakie masz plany na Sylwestra ?

Iga Ramirez:
Obejrzeć po raz setny Vinci i słuchać zajebistej muzyki.


oTTo Fregrence:
Najebać się

10. Twoje najwieksze marzenie ?

Iga Ramirez:
Porozmawiać z Marilynem Mansonem. Zostać gwiazdą rocka.
oTTo Fregrence:
Założyć burdel z Igą w centrum Warszawy o nazwie Iwega.

11. Czy masz jakiegos idola ? Kim on jest ?

Iga Ramirez:
Marilyn Manson , Axl Rose i wiele innych wariatów.

























oTTo Fregrence:
Steve Talley i Mike Mizanin





Blogi, które nominujemy:



A oto pytania:

1.Czy masz znak zodiaku? Jeśli tak to jaki?
2. Myślisz, że twoje posty ciekawią innych?
3. Czy korzystałeś/korzystałaś z miejskiej toalety?
4. Co robisz w nocy?
5. Co jeśli majonez to ketchup, a ketchup to majonez?
6. Czy chciałbyś/chciałabyś, aby w Polsce zalegalizowano marichuanę?
7. Masz ulubionego piosenkarza/zespół?
8. Uważasz, że wyróżniasz sie spośród innych? Jeśli tak, to dlaczego?
9. Czy chciałbyś/chciałabyś zintegrować się z innymi bloggerami/ czytelnikami? Nawiązać  kontakt , np. przez facebooka czy konferencje na skype?
10. Czy masz jakiegoś idola, którego obsesyjnie kochasz?
11.Jesteś od czegos uzależniony/uzależniona jeśli tak, to od czego?


Bardzo przepraszamy, jeśli kogoś w jakis sposób uraziłyśmy.


11 komentarzy:

  1. Z dupy jest spoko xD Gratuluję nominacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację, postaram się w najbliższym czasie znaleźć chwilkę, żeby odpowiedzieć na pytania :P Pozdrawiam

    indywidualnybserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluj nominacji ;d bardzo fajne pytania wymyśliłaś ;d
    Poklikasz u mnie? Będę bardzo wdzięczna i postaram się w jakiś sposób odwdzięczyć
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :)
    Mogę prosić o poklikanie u mnie w linki ?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super odpowiedzi. Też lubię "Z dupy".
    Pozdrawiam i zapraszam na nową świąteczną sesję.
    Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna!
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje nominacji!
    co powiesz na wspolna obserwacje bedzie mi milo :)
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na konkurs świąteczny na mojego bloga!
    Do wygrania bardzo ciekawy zestaw, a trzeba odpowiedzieć na jedno pytanie:
    Co wprowadza Was w świąteczny nastrój?

    elkaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję nominacji.

    http://r-rock-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń