poniedziałek, 1 grudnia 2014

Parę Słów o Horrorze "Martwe Zło" 2013 rok

Film opowiada o grupie przyjaciół, która wyjeżdża do domku w lesie. Znajdują w nim tajemniczą księgę, która zmienia ich spokojne wakacje w walkę o przetrwanie.
Kolejny brutalny slasher. Brak oryginału. Nic nowego. Istna rzeźnia. Aż mnie mdlić zaczęło podczas oglądania. Zawsze mam nadzieję, że spotkam coś innowacyjnego, nowego... Chociaż nie powiem, horror trzyma w pewnym stopniu w napięciu. Przeżyje? Nie przeżyje? Muszę też przyznać, że ma dużą ilość i świetnej jakości efektów specjalnych. Technicznie jest majstersztykiem. Zdarzały się też ciekawe sceny, np. opętana dziewczyna swój język i mówi do swojej ofiary: Pocałuj mnie ty , dziwko!
Czy mi podobał mi się ten film? Sama nie wiem... A wy oglądaliście ostatnio jakiś horror? A może ten akurat oglądaliście?

Parę scen: 


















Źródło: http://www.filmweb.pl/reviews/Bez+znieczulenia-14099


8 komentarzy:

  1. Napiszesz coś o "Koszmarze z Ulicy Wiązów"?

    Nawiasem mówiąc: te zdjęcia są po prostu zabójcze..

    http://r-rock-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się napisać. Oglądałam nową wersję Koszmaru z Ulicy Wiązów

      Usuń
  2. Ciekawie się zapowiada. Lubię nawet horrory, chociaż od krojenia mięsa wolę zrytą banię :P Ostatnio oglądałem Anabelle. Kilku znajomych podobno krzyczało w kinie. Oczywiście żadnego powodu do krzyku nie było. Chyba mam już zbyt zdeformowaną psychikę, żeby bać się horrorów :D Pozdrawiam

    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam na Annabelle w kinie. Dodałam wpis o tym filmie, jest w starych postach ;)))

      Usuń
  3. Przerażające zdjęcia, jeszcze go nie oglądałam. Ostatnio wyszedł film pt. ,,Jesabelle'', może o tym napiszesz :)?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta druga scena musiała być ciekawa :) Ostatnio byłam w kinie własnie na Anabelle i szczerze mówiąc, może z jedna, dwie sceny były tylko straszne według mnie :)

    http://zmojejstronyobiektywu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem miłośniczką horrorów, oczywiście ten film należy do zaliczonych, jak dla mnie bardzo fajny :) Nie mogę się doczekać drugiej części 'Obecność'
    obs=obs? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten film jest świetny. Uwielbiam horrory ^ co powiesz na wspólną obserwację? Odpowiedz u mnie :) agatabloginlovewithdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń