wtorek, 21 lipca 2015

Paranormal Activity




Paranormal Activity to amerykański horror. Obecnie składa się z 6 części. Części są oparte wokół jednej rodziny.

Film jest kręcony w całkiem odmiennym stylu... gdyż w każdej części to jeden z domowników wszystko kameruje i ustawia kamery w całym domu, aby dowiedzieć się co ich dręczy.

Paranormal Activity (2007)

Młoda para, Katie i Micah są terroryzowani przez demona, Katie uważa że, śledzi ją przez całe życie.



Paranormal Activity 2 (2010)

Kilka tygodni przed wydarzeniami z pierwszej części filmu, siostra Katie, Kristi Rey i jej rodzina przeżywa dziwne zdarzenia po urodzeniu jej syna Huntera. Film wykorzystuje kamery bezpieczeństwa i aparat ręczny używany w niektórych scenach.





Paranormal Activity 3 (2011)

Wszystko dzieje się w 1988 roku, skupia się na Katie i Kristi w młodszym wieku, spotykają tam Toby'iego, który okazał się demonem...


Paranormal Activity 4 (2012)

Akcja filmu rozgrywa się po Paranormal Activity 2 . Sześć lat po wydarzeniach do nawiedzonego domu wprowadza się inna rodzina. .



Paranormal Activity: Naznaczeni (2013)

Rodzina i przyjaciele próbują uratować Jessiego przed tajemniczymi siłami, które go nawiedzają. 




Paranormal Activity Inny wymiar (2015)

Oglądaliście serie Paranormal Activity? 

Jest to mój pierwszy horror, który oglądnęłam. Mam schizy po nim do dziś. Same pisanie tego posta mnie przerażało... najgorsze te zdjęcia ;p. Z tego co mi wiadomo to, niektóre części są na faktach.

źródło

2 komentarze:

  1. Ja widziałem jedną z części tego horroru, ale nie jestem pewien którą, chyba trójkę i powiem szczerze, że film bardzo mnie rozczarował. Może dlatego, że nie oglądałem od początku i trochę czasu zajęło mi, żeby się wdrożyć w ten niezwykły typ filmu, ale w sumie przez cały czas jego trwania czekałem aż zacznie się jakaś konkretna akcja, aż film się skończył i pozostawił niedosyt. Najwyraźniej produkcja nie dla mnie :D Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam tego horroru, zresztą, chyba raczej nie dla mnie.

    world-chinese-rat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń